Konzultant personálních služeb zajišťuje vyhledávání, výběr, stravování, personální konzultace, personální administrativu zaměstnanců a plnění cílů kvality (PPM, počet reklamací, ..) dle požadavků zákazníka. Buduje a rozvíjí vztahy s uchazeči a zákazníky.
Hlavní pracovní povinnosti:
- řízení zadaného projektu, zastupování v jiných projektech
- výběr zaměstnanců a inzerce volných pracovních míst; výběr profilů kandidátů z interní databáze a externích zdrojů; organizace a nezávislé vedení výběrových pohovorů s kandidáty
- hodnocení kandidátů po osobní i odborné stránce a jejich následné doporučení klientům
- poskytování konzultací a poradenství klientům a uchazečům o zaměstnání; Pravidelná komunikace s pověřenými klienty. Organizační podpora a koordinace ostatních členů týmu a delegování úkolů.; Péče o klíčové klienty a udržování dobrých vztahů s nimi
- zodpovědnost za dodržování termínů týmu; pro technickou podporu pobočky, pro výkazy a statistiky a iné
- školení a rozvoj odborných schopností a dovedností pracovníků
- projednání odborných záležitostí při uzavírání objednávek a smluv s obchodními partnery
Výhody, které na vás čekají, jsou:
- mzda 35 000 – 40 000 Kč
- zajímavá a stabilní práce v úspěšné společnosti
- příležitost začít budovat svou kariéru
- přátelská firemní atmosféra
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
- kandidát se zkušenostmi v oblasti kvality – oblast sortingu
- znalost nástrojů kvality jako 8D, LPA Audit, Red Rabbit
- výhoda znalosti ISO 9001
- zodpovídá za kvalitu a efektivitu všech poskytovaných služeb klientům
- řešení stížností a reklamací ze strany klientů a řešení škodných událostí u klientů
- zkušenosti s technickými měřidly
- organizační schopnosti, plánování
- komunikační dovednosti
- strategické a koncepční myšlení
- Angličtina na komunikativní úrovni
- metody, techniky a postupy kariérového poradenství, výběru zaměstnanců a pro stanovení požadavků na práci
- atributy úspěšného vedení pohovoru